Zacieraczka samojezdna TIEPPO TLK 2 x 90, NIEZACHODZĄCA.
Sprzedaż
Chcę kupićOpis
Zacieraczka samojezdna do betonu Tieppo TLK 2 x 90
Średnica robocza 2 x 900 mm, typ: niezachodząca.
Cena promocyjna: 31 499 ZŁ* NETTO + transport GRATIS + 2 dyski zacierające GRATIS + 6 kompletów łopatek zacierających GRATIS !
*ZACIERACZKA WYPOSAŻONA W SILNIK BENZYNOWY HONDA GX670 Z ELEKTRYCZNYM ROZRUCHEM.
Oferta ograniczona czasowo ! Nie zwlekaj, zamów już dziś pod telefonem: 502-771-077
Zacieraczka samojezdna do betonu TIEPPO 2 x 90 , jest przeznaczona do szybkiego zacierania dużych powierzchni. Zacieraczka ma zabudowny silnik z elektrycznym rozrusznikiem osadzony na ramie obok fotela operatora. Rozwiązanie takie powoduje, że operator siedzi bardzo "nisko" w stosunku do zacieranej posadzki, dzięki czemu operatora pracuje w bardziej komfortowych warunkach, oraz ma możliwość docierania ręcznego w trudno dostępnych miejscach bez konieczności schodzenia z maszyny.
Ustawienie nachylenia łopatek można dokonywać w obu modułach, jak również niezależnie. Czynność tą wykonuje się za pomocą specjalnego mechanizmy obrotowego.
Zacieraczki samojezdne TIEPPO wyposażone są w 2 drążki sterownicze, umożliwiające poruszanie się w dowolnie wybranym kierunku. Drążkami obsługuje się także układ zraszania. Zacieraczki do betonu TIEPPO wyposażone są także w 2 światła robocze, mające zapewnić odpowiednie oświetlenie.
Zacieraczka samojezdna do betonu TIEPPO TLK 90 2 x 90 to w pełni wyposażona maszyna, która spełni Twoje oczekiwania dzięki swoim zaletom, takimi jak:
Dane techniczne:
W opcji również z silnikiem: HONDA, BRIGGS & STRATTION, LOMBARDINI, ROBIN, HATZ.
Jesteśmy generalnym dystrybutorem produktów TIEPPO.
Aktualna cena może być inna niż podana na stronie WWW.
Parametry
PALIWO: | SILNIK, TYP: | HP: | kW: | ROZRUCH: | ŚREDNICA: | WAGA: |
BENZYNA | KOHLER CH740 | 27,0 | 19,9 | ELEKTRYCZNY | 2 x Ø 900mm | 280 kg |
DIESEL | RUGGERINI MD 191 | 20,4 | 15,0 | ELEKTRYCZNY | 2 x Ø 900mm | 290 kg |
- Stelaż zabezpieczający, posiadający otwierane burty w celu ułatwienia wymiany łopatek;
- Mechanizm regulacji konta nachylenia łopatek;
- Zwarta konstrukcja;
- Automatyczny stop działający w przypadku opuszczenia przez operatora drążków sterowniczych;
- Układ zraszający.